Andet multimedie
bentjuul 3670
Nedbrud PageMaker 6.5 ved valg af Postscri~
Fra : Erik Andersen

Dato : 19-02-01 21:42

Jeg anvender PageMaker 6.5, Windows 2000 og HP LaserJet 4050.
Når jeg vil udskrive et dokument med postscriptdriveren, væger jeg først
printeren, derefter driveren - og så brager PageMaker ned. PageMaker skal så
genstartes og dokumentet "gemmes som" på ny, og så virker det i de fleste
tilfælde. Det kan være, at jeg skal øvelsen igennem en gang til eller 2, før
det er ok.
Er der nogle af jer der er bekendt med det - og har en løsning? - for det er
ret surt, hvis jeg ikke lige huskede at gemme - og hvem husker altid det?

Med venlig hilsen
Erik Andersen
eandersn@post6.tele.dk