Ny version af rSync til Unix/Mac
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 26-08-02 12:11

Niels Andersen, fra Horsens

har arbejdet med et program der hedder Rsync til filoverførsel.
Det kan genoptage en filoverførsel der er blevet afbrudt - fra det sted
"brudet skete", samt bruges til f.eks. at hente de ændringer der er i en
ny fil - i
forhold til den gamle,
jeg har set det - det virker fantastisk godt i Unix.

Niels har videreudviklet det i en Windows og Unix version.

Måske er det noget vi kan bruge til MAC OS X ?
evt. compileret i C ?

Mere info på:

http://winrsync.sunsite.dk/

hilsen
Flemming

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-08-02 17:14

On Mon. d. 26 Aug. 2002 kl. 11:11 GMT, Flemming wrote:

> Niels har videreudviklet det i en Windows og Unix version.

mon ikke dert er udviklet /fra/ unix versionen?

> Måske er det noget vi kan bruge til MAC OS X ?

Åben en terminal:

/usr/bin/rsync, i missen. Jeg mener også at rsync fandtes i 10.1 - det
er muligt at det kræver at du har installeret BSD laget i Mac OS X
(dvs ikke fravalgt det)

Din manual: man rsyn

> evt. compileret i C ?

skulle ikke være nødvendigt med mindre vi taler om to forskellige ting.

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>