E-Mail
webnoob 5265
NYHEDSGRUPPER MANGLER
Fra : ole

Dato : 10-01-01 21:38

Hej

Jeg har installeret news.inet.tele.dk på min computer med nyhedsgrupper, og
der er selvfølgelig en hav af forskellige nyhedsgrupper til rådighed.

Mit spørgsmå er nu:

Hos min nabo, har han også news.inet.tele.dk på computeren, men der er
næsten ingen nyhedsgrupper til rådighed og kun få danske.

Hvordan får vi dem med. ?

Jeg troede det ville komme når vi gik på nettet, så troede jeg bare den
ville komme frem med at der var nye nyhedsgrupper som han endnu ikke havde
opdateret, men det skete ikke.

Vi skal måske bare slette "news.inet.tele.dk" og så oprette den igen ?

Hvis nogen ved, hvad der skal til for at rette dette, vil jeg gerne have et
svar.

Mvh.
Ole

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 10-01-01 22:51

ole du skrev:

>Hos min nabo, har han også news.inet.tele.dk på computeren, men der er
>næsten ingen nyhedsgrupper til rådighed og kun få danske.
>
>Hvordan får vi dem med. ?

Højreklik på news.inet.tele.dk, nyhedsgrupper, nulstil, så får du alle
de grupper som news.inet.tele.dk har og du mister ikke de nyhedsgrupper
du abonnerer på nu.
--
Hilsen Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-01 02:03

Wed, 10 Jan 2001 21:38:14 +0100, skrev "ole" <olpe@sol.dk>:

>Jeg har installeret news.inet.tele.dk på min computer med nyhedsgrupper, og
>der er selvfølgelig en hav af forskellige nyhedsgrupper til rådighed.

Du har forhåbentlig fået løst dit problem, men det var dog en utrolig
bunke grupper, du har postet indlægget i.

Det er slet ikke nødvendigt for at få et svar, find den mest relevante
gruppe, evt. på <http://www.usenet.dk/grupper/>og send det der.

I dette tilfælde havde
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express nok været den
mest korrekte at bruge.

Hvis du endelig vil poste i flere grupper, så er det mest
hensigtsmæssigt at X-poste og sætte fut til en gruppe, så svar kommer
der.

Det kan du læse om på
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

med venlig hilsen