SSI tags?
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-02 07:33

Hey gruppe,

Understøtter Flash MX SSI tags?

Meningen? Vil gerne have vist et SSI tag fra webserveren i min flashfilm,
denne skal så opdateret ca. hvert sekund... Kan det lade sig gøre?

--
Mvh Bjørn,
http://www.norgaardsweb.dk

Fra : Peo

Dato : 27-08-02 00:42

Jeg beklager men fårstår ikke spørgsmålet helt, kan du ikke prøve at uddybe
lidt.
Server Side Include fra webserveren der skal opdatere sig selv?

/peo

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-02 07:14

"Peo" <michpeo@msn.com> wrote in message
> Jeg beklager men fårstår ikke spørgsmålet helt, kan du ikke prøve at
uddybe
> lidt.
> Server Side Include fra webserveren der skal opdatere sig selv?

Jeg kan da prøve

SSI taget på selve webserveren opdaterer selvfølgelig sig selv. Det er i min
Flash-film det skal opdateres

--
Mvh Bjørn,
http://www.norgaardsweb.dk

Fra : Bo Dudek

Dato : 31-08-02 08:47

> [...]
>
>Jeg kan da prøve
>
>SSI taget på selve webserveren opdaterer selvfølgelig sig selv. Det er i min

hvis du kan få smidt SSI tagget ud i en txt fil, kan du importere
denne i flash.. på denne måde har du hele tiden noget opdateret
flash.. jeg har ingen forstand på, hvad formatet på et SSI tag er -
det ved du nok bedre.. ;)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Peo

Dato : 31-08-02 17:09

Kan du ikke forklare hvad det er du inkludere?
Det kan jo vare hvad som helst.