Er sæsonen ovre? (Kreta)
Fra : Steen F.

Dato : 26-08-02 03:19

Hej.

Jeg vil spørge om der er nogen som førhen har været på Kreta sidst i
september måned? Sker der noget dernede så sent på sæsonen eller er det
stille og halvtomt?

MVH
Steen

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-08-02 15:00

> [...]
>
> Jeg vil spørge om der er nogen som førhen har været på Kreta sidst i
> september måned? Sker der noget dernede så sent på sæsonen eller er det

Vejret er mere passende end i højsesonen. Og (for to år siden) priserne er
generelt også faldende.
Der er ikke overfyldt med turister, men der er ikke dødt.

Per

Fra : Steen F.

Dato : 26-08-02 17:30

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> skrev i en meddelelse
> Vejret er mere passende end i højsesonen. Og (for to år siden) priserne er
> generelt også faldende.
> Der er ikke overfyldt med turister, men der er ikke dødt.

Lyder godt. Jeg har nemlig ikke den store lyst til at gå rundt i
spøgelsestomme gader og restauranter

MVH
Steen