FZR1000 - Udskiftning af toppen på forgaff~
Fra : GRISEN

Dato : 26-08-02 00:10

Preload skruen på min FZR1000 1989 model er en standard skrue med lige kærv - rimelig skrøbeligt efter min
mening.
Alle andre årgange har en bolt-lignende preload skrue, som kan drejes med en fastnøgle - væsentligt bedre
efter min mening.
Kan jeg uden problemer skifte til f.eks. 1990 modellen?

mvh Jan

Fra : Michael [2760]

Dato : 26-08-02 14:33

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en fastnøgle - væsentligt bedre
> efter min mening.
> Kan jeg uden problemer skifte til f.eks. 1990 modellen?

Hej Jan..
Jeg har studeret min Haynes og det ser ikke ud som om man kan, der er en del
forskel..
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor men du kan komme forbi Måløv 2760, så
kan vi se om det passer med en 87 model
Mvh
Michael FZR1000 87

Fra : GRISEN

Dato : 28-08-02 21:31

On Mon, 26 Aug 2002 15:33:20 +0200, "Michael [2760]" <FZR1000@sporty.dk> wrote:

> [...]
>forskel..
>Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor men du kan komme forbi Måløv 2760, så

Hej Michael,

Jeg bor i Valby, så det er et tilbud jeg meget gerne vil benytte mig af.
Min kalender er pt. lidt presset, men jeg sender dig lige en mail i starten af august...

mvh Jan