FIFA 2002---en flok idioter?
Fra : Jasper Norman

Dato : 25-08-02 23:56

Hej.

Er der en eller anden måde man kan få fjolserne i FIFA2002 til at lade være
med at heade bolde bagud? Hver gang der kommer en høj bold i nærheden, er
det ligesom at de "låser" og det er umuligt at kæmpe sig foran/bagved
modstanderen. Det betyder at enten får de en albue i maven og falder eller
også header de bolden bagud og spiller dermed modstanderen fri! Specielt ved
hjørnespark er det et problem, da det åbenbart (som det er nu) er tilfældigt
om modstanderen scorer eller ej! Det er til at blive sindssyg over... så
alle svar er meget velkomne!

Mvh

Jasper

Fra : SonofonoS

Dato : 26-08-02 09:01

> [...]
tilfældigt
> om modstanderen scorer eller ej! Det er til at blive sindssyg over... så

Hvis der kommer en høj bold og du gerne vil bestemme hvor den skal heades
hen, trykker du på A for at heade videre med en høj bold eller S for at
aflevere i jorden til en medspiller. Du skal i begge tilfælde holde knappen
nede. For at skyde i den rigtigt retning, skal du bevæge dig i den retning
som du gerne vil ha' bolden skal flyve. Prøv dig lidt frem.
Det kan godt være at det jeg lige har skrevet ikke er helt rigtigt, men det
virker for mig. Tryk iøvrigt D og bevæg dig mod målet når du skyder ind over
ved et hjørnespark. Hvis din mand er fri er der store chancer for et mål...
:)

SonofonoS