Dialup problem..
Fra : Lars H. Fischer

Dato : 19-02-01 20:22

Hej alle

Nogen der har et godt råd til hvorfor en iMac hele tiden bare skriver
"venter på PPP-afslutning" efter ca. 2-5 sek. når man forsøger at connecte
via remote access.

Har slettet TCP/IP-indstillinger, Modem indstillinger og Remote Access
filerne og sat dem op igen. Det hjælper ikke....hvooooorfoooorr????

--
Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-02-01 21:42

In article <Cmek6.261$4J6.19729@news.get2net.dk>, "Lars H. Fischer"
<nyheder@nospam.dk> wrote:

> Nogen der har et godt råd til hvorfor en iMac hele tiden bare skriver
> "venter på PPP-afslutning" efter ca. 2-5 sek. når man forsøger at connecte
> via remote access.

Nøjes du med at klikke een gang på "Tilslut"?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 19-02-01 22:14

> Nøjes du med at klikke een gang på "Tilslut"?

Jep, den gør det konsekvent, tror jeg reinst. systemet igen, så slipper jeg
for flere timers fejlsøgning....

Men hvis der er med godt tip til problemet alligevel, så sig endelig til..

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-02-01 23:37

In article <42gk6.9360$PC4.525662@news010.worldonline.dk>, "Lars H.
Fischer" <newsgroup@nospam.dk> wrote:

> Men hvis der er med godt tip til problemet alligevel, så sig endelig til..

Hvad står der i loggen?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 20-02-01 00:12

> Hvad står der i loggen?

Har ikke lige tjekket denne, men en reinst. af systemet er vist alligevel på
tide, så det ender nok med det.... Tjekker lige loggen når jeg sidder foran
maskinen igen.

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Morten Ostergaard

Dato : 20-02-01 08:26

Jeg ved ikke om dette kan afhjælpe, men jeg kender mange (inkl. mig selv!)
der har problemer med at kalde op når der samtidg er tilsluttet en telefon
til det stik hvor modemet også er tilsluttet.

----------

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 20-02-01 23:21

> Jeg ved ikke om dette kan afhjælpe, men jeg kender mange (inkl. mig selv!)
> der har problemer med at kalde op når der samtidg er tilsluttet en telefon
> til det stik hvor modemet også er tilsluttet.

Sjovt som andet tlf. udstyr bare kan få modemmer til, at gå grasat selv
efter de har virket i lang tid.... Det virkede sgu :))

Godt nok første gang jeg har set en Mac, der ikke skrev nogen fejlmelding
overhovedet (heller ikke loggen).

Hilsen
Lars H. Fischer