Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP 318
Fra : mikkk

Dato : 25-08-02 22:41

Er der nogen der har et par billeder taget med et HP 318??
Det er på tilbud til 1299 i Computercity, og lyder umiddelbart som et godt
køb!
Det vill efterhånden være dejligt at få skiftet mit gamle Kodak DC 215 ud!
Michael

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-08-02 09:24

"mikkk" <mikkk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har et par billeder taget med et HP 318??

Ja det har jeg da masser af for jeg købte et i juni i år .. skal jeg
sende et par billeder til dig privat samt mine kommentarer vedr. dette
camera .. ??

MvH Ami

Fra : Darth_vader

Dato : 26-08-02 09:42

jeg har netop selv solgt mit - til fordel for et med zoom - men jeg har
været yderst tilfreds med mit - jeg synes at det (AMATØR!!!) tager nogle
fine billeder til dagligt brug
eneste klagepunkt herfra er at det man ser på LCD skærmen bliver væsentlig
bedre! når det udskrives
mvh
henrik

Fra : William A. Husted, e~

Dato : 27-08-02 19:29

....det er nok på tilbud fordi der for nylig er kommet en efterfølger´, model
320, som ikke er ekstremt meget dyrere: 1600-1900

William A. Husted, eaid.dk