Køb hos Novodrom. Hvilken transportmåde ?
Fra : Zorilla

Dato : 25-08-02 21:39

Hej,

Jeg har endelig tømt bankkontoen og bestilt en iPod hos Novodrom i Tyskland.
Iflg. e-mail fra i fredags er sendingen afgået torsdag.
Er der nogen der ved hvilken transportmåde de benytter ? Kan jeg hente på
posthuset om eftermiddagen hvis jeg ikke er hjemme ? Hvor mange dage plejer
forsendelsen at tage ?

mvh
Peter

Fra : Sebastian Løck

Dato : 26-08-02 14:19

"Zorilla" <ZorillaFJERN@DETTEmac.com> wrote in message news:<Nfba9.16875$ww6.2096971@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> Iflg. e-mail fra i fredags er sendingen afgået torsdag.
> Er der nogen der ved hvilken transportmåde de benytter ?

fedEx

> Kan jeg hente på
> posthuset om eftermiddagen hvis jeg ikke er hjemme ?
Nej de kommer igen. Du ringer og siger hvornår du er hjemme, du kan
måske også omdirigere din pakke.

> Hvor mange dage plejer
> forsendelsen at tage ?
brug deres parcel-tracker. Med regningen får du paketnummeret.

BTW:
Husk _ikke_ at skrive mellemrum interpunktionstegn (,:.?!) mellem
ordet og sætningen eller sætningsdel tegnet hører til. Det ser ret
dumt ud med et spørgsmålstegn helt alene i en ny linie.

hilsen
Sebastian

Fra : Zorilla

Dato : 26-08-02 15:41

"Sebastian Løck" <thorfinn@forum.dk> wrote in message
Tyskland.

> fedEx

> Nej de kommer igen. Du ringer og siger hvornår du er hjemme, du kan
> måske også omdirigere din pakke.

Wow, den er kommet. Den stod udenfor døren da jeg kom hjem.
Fedt at den er kommet og jeg er fri for at ringe nogen steder, men egentlig
er det da ret risikabelt sådan bare at stille pakken udenfor døren i
opgangen. Jeg havde også bestilt en iMic og en Jaguar så alt ialt er der for
ca. 5400,-. Alle og enhver ku' jo tage pakken. I princippet kunne jeg om et
par dage klage over at jeg stadig ikke har modtaget noget. Voila, en ny
iPod.

Noget rigtig skidt at jeg skal ud og lukke Bakken iaften
Jeg bliver nok nødt til at tage tidligt hjem.

mvh
Peter

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 27-08-02 21:04

> [...]

> Fedt at den er kommet og jeg er fri for at ringe nogen steder, men egentlig
> er det da ret risikabelt sådan bare at stille pakken udenfor døren i
Det er der sku ikke din risiko. Hvis fedEx eller hvem der nu ellers kom
med pakken ikke har din underskrift for modtagelsen har de ingen
dokumentation for at du har modtaget det. Ergo ......

> ....Alle og enhver ku' jo tage pakken. I princippet kunne jeg om et
> par dage klage over at jeg stadig ikke har modtaget noget. Voila, en ny
> iPod.
nemlig. Hvis fedEx løber den risiko, er det deres problem. De har nok
regnet på at de sparer penge ved selv at bære risikoen eller ved at
tegne en forsikring i stedet for at køre ud 3 gange.

mvh
Sebastian

--
Sebastian Loeck