Frankie Valli's "Can't take my eyes off of~
Fra : Nicklas Teisner

Dato : 19-02-01 20:49

Hvem synger Frankie Valli's "Can't take my eyes off of you" i en lidt mere
moderne version? Og jeg tænker ikke på Lauryn Hill's version...

Nogen, der kan hjælpe mig?

På forhånd tak.

Nicklas Teisner

Fra : Lars Bernau

Dato : 19-02-01 21:20

In article <96rtoj$1jj8$1@news.cybercity.dk>, cfs3650@vip.cybercity.dk
says...
> Hvem synger Frankie Valli's "Can't take my eyes off of you" i en lidt mere
> moderne version? Og jeg tænker ikke på Lauryn Hill's version...

Boys Town Gang har lavet et nummer med den titel engang tilbage i
70'erne, om det er samme nummer som du tænker ved jeg ikke, men den er da
foholdsvis moderne, da den er et disco nummer. Desuden er nummeret også
med i filmen "Deerhunter"

Lars Bernau

"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk, der ved, hvad de taler om"
-K. Schumacher, proffesionel landsbytosse

Fra : Nicklas Teisner

Dato : 20-02-01 00:10

> [...]
> 70'erne, om det er samme nummer som du tænker ved jeg ikke, men den er da
> foholdsvis moderne, da den er et disco nummer. Desuden er nummeret også

Nej, det er ikke den jeg mener. Den jeg taler om bliver sunget af en flok
piger - de lyder lidt som Soap eller noget i den retning...? Det er den
version Radio2 udelukkende spiller.

Fra : Nicklas Teisner

Dato : 20-02-01 16:02

> Nej, det er ikke den jeg mener. Den jeg taler om bliver sunget af en flok
> piger - de lyder lidt som Soap eller noget i den retning...? Det er den
> version Radio2 udelukkende spiller.

Sludder! Det er den rigtige! Takker mange gange!