Foto
IBM760 5420
Teil 3020
En nat i København og modlys ved fjorden
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-08-02 19:48

En nat i København og modlys ved fjorden, er de to hovedtemaer i denne
uges opdatering af "Nye fotos" på www.photo-gallery.dk.

Jeg var lidt inspireret af debatten omkring digicams svaghedder og
styrker, og i særdeleshed deres evner til at optage billeder ved svagt
lys, men det gode vejr havde også sin andel i projektet.

Det blev til en fire timers cykeltur rundt i København, og en masse
billeder, jeg har lagt et udvalg under "Nye fotos". Jeg har helt bevidst
undladt at udprikle evt. støjpixel.

Det andet tema med modlysbilleder fra Roskilde Fjord er også et
eksperiment, hvor jeg ville se hvilke begrænsninger jeg stødte på, når
der er exstremt meget lys.

Nå men ta' selv et kik, det direkte link er:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424 - der er 4
preview-ark med 64 billeder, hvis man vil se billederne i en stor
version, så klik på de små thumbnails billeder.