Ericsson T65 - skjul nummer?
Fra : Palle Jensen

Dato : 25-08-02 19:16

Hej,

Nu har jeg været ALLE menuer igennem. Jeg har kigget alle steder.

Jeg ønsker ikke at folk kan se mit nummer når jeg ringer. På min
gamle Siemens kunne jeg bare gå ind og vælge "skjul nummer".

Hvordan gør man det på en Ericsson T65?

På forhånd tak.

Palle

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-08-02 20:46

> Hvordan gør man det på en Ericsson T65?

Start opkaldet med #31#

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-08-02 21:12

> Start opkaldet med #31#

Takker... Men jeg gider ikke sidde og sætte #31# ind foran alle mine
numre.. Slet ikke når jeg ved man generelt kan slå det fra...

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-08-02 09:48

Palle Jensen wrote in

> Takker... Men jeg gider ikke sidde og sætte #31# ind foran alle
> mine numre.. Slet ikke når jeg ved man generelt kan slå det
> fra...

Har luret det... Kunne gøre det fra Telmores hjemmeside..

Bare en lidt bikset måde at gøre det på...

Fra : Gaarde

Dato : 28-08-02 11:59

Er der ikke en menu der hedder "send eget nummer" - det er der på Nokia

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-08-02 21:51

> Er der ikke en menu der hedder "send eget nummer" - det er der
> på Nokia

Nej det er der ikke....Men som skrevet fandt jeg det hos TelMore,
omend det er lidt bikset på den måde....