Hvem ejede den TL1000S der var på bænken h~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-08-02 19:06

Og iøvrigt.. Hvem var det der var dernede på sin røde Ducati? Den var
feeeee' , og især med det gejlede bølgepap på siderne :)
Der stod da dk.fritid.motorcykel bagpå, så det må vel være en herinde fra..

Iøvrigt en sjov ting at være til scootertræf, selvv om jeg er gået over til
MC.. Når en scooter kommer på feltet med 19,5HK på en 70cc cylinder, og så
169km/t.. POWHHH, og der springes hul i motorskjoldet, fordi fjederen ved
koblingen sprang ! Nedtur, men det blev den stærkeste scooter :)

/Thomas

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-08-02 22:03

> [...]
> feeeee' , og især med det gejlede bølgepap på siderne :)
> Der stod da dk.fritid.motorcykel bagpå, så det må vel være en herinde

Ducati`en, det var vist mig, skulle aflevere noget værktøj jeg havde lånt
hos Robert.
TL1000S ejes af en kørelærer i Sønderborg, Henrik hedder han.

Hvis scooter var det ?????

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 25-08-02 22:41

> Ducati`en, det var vist mig, skulle aflevere noget værktøj jeg havde lånt
> hos Robert.

Hejsa
kunne se på din hp, at du har importeret din (fede) Ducati fra udlandet.
Hvad regner du med at betale i afgift?
mvh
Anders O
cb 500, ducatirød

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-08-02 05:52

> kunne se på din hp, at du har importeret din (fede) Ducati fra udlandet.
> Hvad regner du med at betale i afgift?

Afgiften er betalt for ca. 2 måneder siden og blev 99.600 kr.- ;>((((((

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 - også Ducati-rød + MZ TS250/2)

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 26-08-02 22:06

> Afgiften er betalt for ca. 2 måneder siden og blev 99.600 kr.- ;>((((((
>
> --
Nu er jeg ikke ude på at træde på en øm tå, men har du så egentlig sparet
penge ved at importere fra udlandet?
mvh
Anders O

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-08-02 22:26

> Nu er jeg ikke ude på at træde på en øm tå, men har du så egentlig sparet
> penge ved at importere fra udlandet?

Nok meget meget lidt, men det var ikke muligt at finde nogle brugte i DK med
afgift betalt, og dem der var at få uden afgift var alt for dyre, købte min
i Tyskland for 50.700 dkr.-, dvs at jeg har givet 150.700 dkr.- (excl.
omkostninger) for min Ducati med danske plader og det er jo nok ca. hvad den
er værd.
Jeg havde 150.000 kr.- der stod motorcykel på og for mig var det så den
eneste vej hvis jeg ville havde en Ducati.
Min Ducati er en årgang 98 (egentlig en S model), og den kostede 251.000
kr.- af ny dengang, det gik T&S meget op i, da jeg skulle betale min afgift.

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 27-08-02 10:24

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i Tyskland for 50.700 dkr.-, dvs at jeg har givet 150.700 dkr.- (excl.
> omkostninger) for min Ducati med danske plader og det er jo nok ca. hvad

Det er for mig også en vigtig parameter ved import. eftersom udbuddet er
meget større i D, kan man finde lige netop den model man er mest jooked på.

-
Morten Dahl

Fra : Gundersen

Dato : 25-08-02 22:57

Hejsa Tomsen.....

For fan....... da også....

Jeg var sQ da også dernede. Jeg aner ik hvordan du så ud, og havde helt
glemt at du også var der nede. Så fik vi ik lige snakket sammen! :(

Nå, men så ses vi nok senere.

> [...]
> 169km/t.. POWHHH, og der springes hul i motorskjoldet, fordi fjederen ved
> koblingen sprang ! Nedtur, men det blev den stærkeste scooter :)

Det var Finn Donati, fra Scooter-Racing.dk, med hans Gilera Runner, med komplet Polini EVO kit på.

Men de knap 20HK må siges at være godt gået!

Mvh Emil

p.s. RpR optog da den var på feltet, og da motor skjoldet blev sprængt i atomer! :)

Jeg stod lige bagved, og fik en del stumper i hovedet! :(
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Thomas

Dato : 26-08-02 18:53

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Tomsen.....

Daws selv Emil

> For fan....... da også....
>
> Jeg var sQ da også dernede. Jeg aner ik hvordan du så ud, og havde helt
> glemt at du også var der nede. Så fik vi ik lige snakket sammen! :(

Ja ærgeligt nok. Men vi aner jo ik hvordan vi hver i sær ser ud. Du var da
ikke på MC derned, for jeg kiggede efter den.
Var du i bil? Vi tog hjem allerede 14:30, da vi skulle nå omkring grænsen
inden vi skulle hjem !

> Nå, men så ses vi nok senere.
Mon ik?!

> [...]
atomer! :)

> Jeg stod lige bagved, og fik en del stumper i hovedet! :(
Fik også en sten i hovedet da Velo lavede spin på støttefoden, og dækket
ramte gruset..
/Thomas

Fra : Gundersen

Dato : 26-08-02 22:07

Hejsa

Jeg finder lige et billede på Mopedgallery.com. det var et med mig på! :)

> [...]
> ikke på MC derned, for jeg kiggede efter den.
> Var du i bil? Vi tog hjem allerede 14:30, da vi skulle nå omkring grænsen

Jeg var i den Grå/Blå Bil, med blå øgenskykker og DTM potte. :)

Jeg kom ved en 13 tiden, da jeg først kom hjemme fra ved en 10 tiden.

> Fik også en sten i hovedet da Velo lavede spin på støttefoden, og dækket
> ramte gruset..

Hehe... der stod jeg lige foran rullefeltet!

TL 1000S:
http://www.holstebro.dyndns.dk/2002%20-%2008%20-%2024/IMAG0031.JPG

Her er jeg, dog med ryggen til! Trøjen var lyseblå foran:
http://www.holstebro.dyndns.dk/2002%20-%2008%20-%2024/IMAG0032.JPG

MVh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : RpR

Dato : 27-08-02 21:28

> p.s. RpR optog da den var på feltet, og da motor skjoldet blev sprængt i
atomer! :)

Yier
Det var lidt småvildt. Folk fik fandme travlt med at komme væk fra
rullefeltet i en fart!
Lidt pics:

http://www.scooter-racing.dk/PIC00012.jpg
http://www.scooter-racing.dk/donati1.jpg
http://www.scooter-racing.dk/donati2.jpg

Men hans ydelse var ret vild, taget i betragtning af at min Area havde stort
set de samme stumper :/
Men oki, nu er mine stumper bare klasket på uden videre tilpasning af
krumtaphus osv, så der er en del at arbejde på endnu. JEG SKAL NOK NÅ DIG
FINN! :-]

Og så lige et billede af Area'en, fordi den ser lækker ud
http://www.holstebro.dyndns.dk/2002%20-%2008%20-%2024/IMAG0042.JPG

Mangler bare lige at få lakeret bagskærmen, det hjælper nok lidt på
helhedsindtrykket, mon ikke?

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine