F8 tast til Virtual PC?
Fra : Tom Manczak

Dato : 25-08-02 19:17

Hej.

Jeg forsøger at installere windows NT på min Wallstreet. Men installationen
kan ikke fortsætte fuldt ud fordi jeg skal trykke F8. Men da jeg ikke har en
F8, hvad gør jeg? Den F8 henviser nemlig ikke til samme F8 funktion som på
en PC.

MVH

Tom Manzcak

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-08-02 20:32

In article <B98EEBCC.15FA%tmanczak@worldonline.dk>,
Tom Manczak <tmanczak@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> F8, hvad gør jeg? Den F8 henviser nemlig ikke til samme F8 funktion som på

hvor i installationen er det du skal trykke F8? har du prøvet med fn+F8?
kan du navigere til emnet med piletaster, tabulator og vælge det med
enter?