Jagttegn i Århus
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 25-08-02 18:16

Er der nogen, der ved forskellige steder, man kan tage jagttegn i Århus. Jeg
har ikke bil, så der skulle gerne gå en bus dertil.

Fra : etta place

Dato : 26-08-02 08:15

prøv at kigge i de forskellige aftenskoletilbud der for nyligt er blevet
husstandsomdelt, (fof bla.). de kører jagttegnskurser på flere af byens
folkeskoler.

mvh
etta

Fra : JFB

Dato : 26-08-02 12:18

Sommetider er der også plads til at voksne kan deltage på et
ungdomsskolehold. Jeg kender nogle som har fået undervisning på den måde - i
Århusområdet.

Desuden har JFAK (sammenslutning af jagtforeninger i Århus Kommune) kurser
på Pandeon ved Ny Mølle (lider af busmangel, men kørelejlighed er vel også
en mulighed?)
Her er et klip fra http://www.jfak.dk
Jagttegnskursus: Starter tirsdag den 3. december kl. 19,00 på Naturcenter
Nymølle, Nymøllevej 6-8 Århus Nord.
Tilmelding til Arnold M. Hansen på tlf. 8692 7294.
Første aften er introduktionsaften, vi gennemgår kursusforløbet og
omkostningerne. Efter pausen er der mulighed for kollektivt, at bestille
undervisningsmateriale

Hilsen Jette B