Hvor ser jeg hvor outlook 2000 gemmer !
Fra : Is

Dato : 25-08-02 18:19

Hej
Jeg er ved at flytte til en ny pc !
men hvor kan jeg se hvor outlook gemmer ?

indbakken ved jeg hvor gemmes , men hvor resten ?? kalender og
kontaktpersoner m.m.

Venlig hilsen
Erik

Fra : Søren Blom

Dato : 25-08-02 22:21

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse1@get2net.dk> skrev
> men hvor kan jeg se hvor Outlook gemmer ?
>
> indbakken ved jeg hvor gemmes , men hvor resten ?? kalender og
> kontaktpersoner m.m.

Som så mange gange før skrevet i gruppen her, så skal du bare have fat i den
fil der hedder .PST, så har du det hele, indbakken, kontaktpersoner, sendt,
post, kalender, slettet post og hele balladen. Du kan eksportere filen i den
gamle Outlook 2000 og importere den i den nye.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Is

Dato : 26-08-02 22:19

> [...]
den
> gamle Outlook 2000 og importere den i den nye.
---

Ja det lykkedes efter en del søgen !! Jeg havde fået arkiveret noget hist
og pist, så det måtte jeg lige samle igen, så det hele var i en .pst fil

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-10-02 15:52

> [...]
den
> gamle Outlook 2000 og importere den i den nye.

Ligger alt i denne fil?

Også Task osv.?

Jeg skal have flyttet Outlook fra en pc til en anden og vil helst
ikke miste noget...

--
Mvh. Morten Fruergaard
http://fruergaard-racing.dk

Fra : pre

Dato : 20-10-02 22:19

Vær smart!

I Outlook klik på Filer, på Export. Vælg Export til en fil, vælg .pst og
derefter den/de personlige foldere du vil kopiere og flytte. Det varer
kun et par minutter og filen kan transporteres som alle andre filer.

© pre 2002