Betalelig glidecreme
Fra : silodansker

Dato : 25-08-02 18:14

Jeg bruger meget glidecreme a.la. Aquaglide, men priserne er i den grad
ublu (112 kr for 0,6 liter) at jeg søger en anden kilde, helst een, der
kan levere 1-2 liters flasker til en rimelig pris.
Er der nogen, der kender en god leverandør ?
Hils
Carsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 26-08-02 15:34

"silodansker" wrote
> [...]
> kan levere 1-2 liters flasker til en rimelig pris.
> Er der nogen, der kender en god leverandør ?

Det kan godt være, at jeg spørger dumt...Men hvad skal ALT det glidecreme
bruges til? Jeg har sådan en lille bitte flaske, som har holdt i flere år.
Ok, indrømmet, det er ikke hver aften vi dyrker analsex, men alligevel. Det
er drøjt i brug

Har du hørt hos Matas el. på apoteket? De fleste pornobutikker sælger også
glidecreme

Nette

Fra : Sott

Dato : 26-08-02 21:09

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Nette og I andre :0)

> [...]
Det
> er drøjt i brug
>
> Har du hørt hos Matas el. på apoteket? De fleste pornobutikker sælger

Hvad med spyt?
(Gratis, altid klar til brug, kropsvarmt og kan tilmed opfattes
som værende frækt - nå, ja - og så har man det altid "på" sig).

Jeg dyrker da ofte analsex (og endda fistfucking indimellem),
og bruger ikke glidecreme, men vil gerne "spyttes" på/i, hvis
der ikke lige er safter nok at tage af.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Nette

Dato : 27-08-02 11:21

"Sott" wrote
> Hvad med spyt?
> (Gratis, altid klar til brug, kropsvarmt og kan tilmed opfattes
> som værende frækt - nå, ja - og så har man det altid "på" sig).

Hvis vi skulle bruge spyt her, så ville vore munde tørre helt ind og vi
skulle have noget at drikke inden vi gik i gang igen og så ville vi skulle i
gang med spytteriet igen*G*
Det får det slet slet ikke til at glide nok her, et kondom kræver her
glidecreme.
Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da være
rigeligt...

Nette

Fra : tdn

Dato : 27-08-02 19:00

> Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da være
> rigeligt...

dum idé
det er ikke vandbaseret.
derfor kan det ødelægger kondomet

Fra : Gudrun

Dato : 27-08-02 19:05

"tdn" <merlin@sprex.dk> ulejligede sig med at skrive:

>dum idé
>det er ikke vandbaseret.
>derfor kan det ødelægger kondomet

Det er formodentlig netop derfor Nette skriver at man, hvis man IKKE
bruger kondomer, kan vælge at anvende madolie... Mon ikke?

Sådan forstod jeg det i hvert fald...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Ally

Dato : 27-08-02 19:07

tdn wrote:
> dum idé
> det er ikke vandbaseret.
> derfor kan det ødelægger kondomet

Øhm... jeg tror lige, du skal læse indlægget én gang til. Der står, og jeg
citerer: "Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr.
da være rigeligt...". D.v.s. det kan jo ikke ødelægge kondomet, når man
ikke bruger kondom

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Elros

Dato : 27-08-02 19:13

tdn wrote:

> dum idé
> det er ikke vandbaseret.
> derfor kan det ødelægger kondomet

Læs lige igen :)

Fra : tdn

Dato : 27-08-02 19:43

> dum idé
> det er ikke vandbaseret.
> derfor kan det ødelægger kondomet

AK!
Det jeg mente var..... at jeg ska ha købt mig et par briller

Fra : Sott

Dato : 27-08-02 20:49

> [...]
> glidecreme.
> Men bruger man ikke kondom, kan almindelig madolie til 8 kr. ltr. da være

Vi bruger ikke kondom. Og som sagt, selv ved timers
sex og fistfucking er det nok med spyt, nå ja - og så
selvfølgelig de ret rigelige mængder safter vi selv
"producerer" *S*.

Tusinde hilsner
Søs