Mere optræk og topfart?
Fra : Andreas Swiatek

Dato : 25-08-02 18:10

Min knallert er en Aprilia Rally med 47mm cylinder, 21 mm karburator,
Malossi Variomatic og en next udstødning.
Jeg tænkte på om der ikke findes en udstødning, som vil give mig mere optræk
og topfart.

Vh Andreas Swiatek.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-08-02 18:53

"Andreas Swiatek" <Erne@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Malossi Variomatic og en next udstødning.
> Jeg tænkte på om der ikke findes en udstødning, som vil give mig mere

-Prøv proma warrior.

Oliver Bruchhaus.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-08-02 20:10

> [...]
> Malossi Variomatic og en next udstødning.
> Jeg tænkte på om der ikke findes en udstødning, som vil give mig mere

nu skriver du ikke hvad 47mm cylinder det er, men ellers prøv en leovinci
ZX. de er gode på sport kit til honda motore, men falder vist ved siden af
på minarelli.. ved ikk med aprilla'er!
Ellers hvis det er en cylinder i sport klassen skulle polini star traffic
være uovertruffen!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Chucky

Dato : 26-08-02 00:11

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en news:B%9a9.1115$XY.2164@news.get2net.dk

> [...]
> på minarelli.. ved ikk med aprilla'er!
> Ellers hvis det er en cylinder i sport klassen skulle polini star traffic

Jeg vil forslå en Polini Funky den giver både topfart og optræk og så køre den perfekt på Sport cyller

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 26-08-02 17:04

Jeg tænkte på noget i stilen af en funky. Til dig, som spurgte, så er det en
polini sport cylinder.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 26-08-02 17:17

> Jeg tænkte på noget i stilen af en funky. Til dig, som spurgte, så er det
en
> polini sport cylinder.

Jeg kender en han havde funky poå sin dr big med sport kit.. den gik noget
bedre med ZX'eren, men det er jo også en PGO.. 8)