Palit Microsystems Daytona GeForce4 MX440
Fra : Jens

Dato : 25-08-02 12:35

Hej alle

Jeg har lige købt og installeret Palit Microsystems Daytona GeForce4 MX440
TV-Out 64 MB.

Jeg er rigtig godt tilfreds. Jeg gik direkte til detonator 30.82 på WIN XP
PRO.
Kortet virker tilsyneladende rigtig godt.

Jeg blev dog overrasket over at der ikke er nogen blæser på kortet.
Alle billeder jeg har set af kortet på diverse hjemmesider er med blæser.
Er der nogen der har en forklaring på dette og er det et problem?
Med venlig hilsen
Jens

Fra : jakob

Dato : 25-08-02 16:22

In article <akafe9$nl7$1@news.cybercity.dk>, vet@cool.dk says...
> Hej alle
>
> Jeg har lige købt og installeret Palit Microsystems Daytona GeForce4 MX440
> TV-Out 64 MB.

På mit er der altså en blæser.... Men jeg vil meget gerne undvære den så
skriv lige igen når du har kørt med det et stykke tid

Hygge

Jakob

Fra : 0nkel

Dato : 26-08-02 03:16

"Jens" <vet@cool.dk> wrote in message news:<akafe9$nl7$1@news.cybercity.dk>...
> [...]

> Alle billeder jeg har set af kortet på diverse hjemmesider er med blæser.
> Er der nogen der har en forklaring på dette og er det et problem?

Der var blæser på mit, indtil jeg pillede den af og erstattede den med
en passiv køleprofil, her i aftes tilføjede jeg en Zalman
grafikortblæser.

http://www.zalman.co.kr/english/product/fb123.htm

Virkede ellers også upåklageligt før, men en ekstra støjsvag blæser
skader jo aldrig

Jeg vil bare være glad for at slippe for en lille larmende blæser,
hvis du vil overclocke og kortet ikke vil særlig højt op, kan du jo
altid prøve at investere i en Zalman blæser.

Mit kort er pt ikke overclocket.