Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus P4T533 - nogen der har prøvet det?
Fra : Frontier

Dato : 25-08-02 12:14

Hos HardOCP kan man læse at der er problemer ang. strømforsyning til
selve CPU'en. Er der nogen i dette forum der har prøvet det med RIMM
4200 - uden at overclocke?

http://www.hardocp.com/article.html?art=MzM3LDY=

Mvh:
Klaus Jakobsen

Fra : Tomasz

Dato : 30-08-02 13:24

"Frontier" <why@ask.me> skrev i en meddelelse
> Hos HardOCP kan man læse at der er problemer ang. strømforsyning til
> selve CPU'en. Er der nogen i dette forum der har prøvet det med RIMM
> [...]

Hej
Jeg har fået systemmet til at køre nu i 2 dage med 2 x 256 mb RDRAM fra
Samsung 1066
Der kommer små problemmer med om det er strømforsyning ....??? Jeg har
lige spillet SOF uden problemmer. De fleste ting kører også godt. Men prøv
at spørger mig om et par dage så kan jeg fortale dig lidt mere.
Min strømforsyning er på 340W
Strømforsyning ...... prøv at skaffe ram til kortet !!! Det er ikke nemt,
de fleste forhandler ander ikke hvad man snakker om
MVH
Tomasz