BIKERE STJÆLER SKU DA IKKE FRA HINANDEN!!!~
Fra : Søren Dahl

Dato : 25-08-02 00:57

Hej NG

I dag var jeg glad kommet hjem fra Power-meet i Randers. Jeg fik en
kammerat på besøg (Kåre her inde fra nyhedsgruppen), som havde
anskaffet mig en fin nummerplade holder med fritid.motorcyker på.
Netop da vi havde monteret nummerpladeholderne, fik Kåre øje på, at
der var nogle som havde afmonteret den bagereste knop som holder
sidetaskerne på mit givi-wingrack i begge sider, denne holder er
desuden monteret med et afstandsstykke som igen holder en tværstiver.
Det var ved at denne tværstiver sad og dinglede løst i ledningerne, at
Kåre opdagede dette! - jeg fatter simpelthen ikke, at der er nogen som
har kunne kommet til det. Det må jo være en som har set mig komme
kørende, og har udset sig den med det samme, og som har holdt øje med
hvor jeg var henne. Jeg lagde mærke til en sød pige som var sammen med
nogle "rå" typer - hun kiggede meget efter mig da jeg kørte, er jeg
senere kommet til at tænke på - gad vide om hun var med i det ....
hmmmm - det får jeg nok aldrig at vide, sådan nogle dimser koster
sikkert heller ikke mere end en hund - men det er heller ikke så meget
det - det er mere princippet!

RIGTIGE BIKERE HUGGER SKU DA IKKE TING FRA HINANDEN -
VEL????????????????????????????????????

MVH SØREN
- Som er seriøst pissed off!!!! Hvis nogen har set en person til
Power Meet med en umbraconøgle, som har været ved at afmontere dele
fra et wingrack på en blå y2k bandit - så lad mig vide........ jeg HAR
ladt min dobbeltløbet oversavede maskinbazooka !!!!!!! *gggg*

Fra : Jan Vagle

Dato : 25-08-02 02:12

Søren Dahl wrote:

> Hej NG
>
> I dag var jeg glad kommet hjem fra Power-meet i Randers. Jeg fik en

(snip)

> ladt min dobbeltløbet oversavede maskinbazooka !!!!!!! *gggg*

Surt og tåbelig.. de 'stærke' drenge havede måske en spasser-konkurrence..

--
Jan Vagle
.............................oOo

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 25-08-02 08:15

"Søren Dahl" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> wrote in message
[cut]
> [...]
> desuden monteret med et afstandsstykke som igen holder en tværstiver.
> Det var ved at denne tværstiver sad og dinglede løst i ledningerne, at

Hej Søren,

Hvordan kan du være sikker på at den er stjålet og ikke bare rystet af?

Mvh Steen, GSF1200N (M/Givi wingrack - og det var ikke mig!! )

Fra : Søren Dahl

Dato : 25-08-02 11:01

On Sun, 25 Aug 2002 09:14:40 +0200, "Steen Garbers Enevoldsen"
<steen@garbersxNoSpamx.dk> wrote:

> [...]
>[cut]
>
>Hej Søren,
>
>Hvordan kan du være sikker på at den er stjålet og ikke bare rystet af?

Det kan jeg heller ikke være - men det virker bare utrolig svært at
tro på, at den skulle være rystet af i begge sider - på samme tid - og
forlænger stykkerne også er væk. Især når man sammenligner med at alle
andre skruer er spændt extremt godt!

- Der er med sikkerhed tale om tyveri!!!

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 25-08-02 12:25

> [...]
> tro på, at den skulle være rystet af i begge sider - på samme tid - og
> forlænger stykkerne også er væk. Især når man sammenligner med at alle

Nej det kan jeg godt se er usandsynligt.

Jeg fatter det ikke... At gøre sig til en tyv for så lidt ?!?

Jeg tilmelder mig gerne et eventuelt tæskehold, når synderen er fundet

Mvh Steen

Fra : Martin

Dato : 25-08-02 11:30

"Søren Dahl" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
>[Haps]
>
> RIGTIGE BIKERE HUGGER SKU DA IKKE TING FRA HINANDEN -
> VEL????????????????????????????????????
>
> MVH SØREN

Nej det bør de ikke gøre - vi er vel et og samme folkefærd :)

Ang. tyveri fra MC'er kom jeg til at tænke "dækker kasko-forsikringen
sådanne tyverier eller skal man bruge sin fx indbo-forsikring? "... Er klar
over at der er forskel på forsikringsselskaber og deres regler, men jeg har
fx min kasko hos TopDanmark med en selvrisiko på ca. 2.500,- og det vil sige
at der skal stjæles en del hvis jeg ikke skal dække hele skidtet selv.

Nu har jeg heldigvis ikke fået stjålet noget, men det vil da være rart at
vide - no'en der er klogere end mig på dette område?

\Martin

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-08-02 11:55

"Martin" <Martin@NoeRD.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nu har jeg heldigvis ikke fået stjålet noget, men det vil da være rart at
> vide - no'en der er klogere end mig på dette område?

Det er indbo forsikringen der dækker.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-08-02 12:03

> [...]

> fra et wingrack på en blå y2k bandit - så lad mig vide........ jeg HAR
> ladt min dobbeltløbet oversavede maskinbazooka !!!!!!! *gggg*

Nyt våben fra Doom3 :) ?

http://www.shacknews.com/screens.x/doom3/DOOM+3/1/thumbs/handy_smurf.jpg
http://www.shacknews.com/screens.x/doom3/DOOM+3/2/thumbs/shot0233.jpg

Mvh Thomas

Fra : Søren Dahl

Dato : 25-08-02 18:19

>Nyt våben fra Doom3 :) ?

*gggg* - Ja, noget i den retning *ggg*
- Doom3 ser iøvrig ikke så tosset ud - sorry - ved godt dette er en
NG for MC - skal nok holde min mund nu :)
- Søren

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-08-02 18:44

> *gggg* - Ja, noget i den retning *ggg*
> - Doom3 ser iøvrig ikke så tosset ud - sorry - ved godt dette er en
> NG for MC - skal nok holde min mund nu :)
> - Søren

Jepper. Det ser pænt sygeligt ud :)!!!

Mvh Thomas

Fra : nn

Dato : 26-08-02 11:33

Velkommen i klubben

Jeg har selv fået stjålet dele på Malerklemmen, mens jeg var inde og drikke
kaffe.

Topstykkeside dæksler til en suzuki, og det så jeg med det samme jeg kom ud.
Så nu har jeg alarmen på OGSÅ når jeg er sammen med andre mc kørere.

Mine kammerater har også været ude for tyverier af dele fra mc'erne på
steder hvor der kun var motorcyklister, det må være en ny type
motorcyklister der er kommet. I gamle dage var den slags utænkeligt.

sørgeligt men desværre sandt , man kan ikke stole på nogen mere.

Hilsen NN

Fra : Foobar

Dato : 26-08-02 12:48

> RIGTIGE BIKERE HUGGER SKU DA IKKE TING FRA HINANDEN -

Nogle gør sgu'! Vil da godt lige benytte lejligheden til at jamre mig
(igen!) over at nogle var flabede nok til at stjæle min kulfiber slip-on
lydpotte.

- Og iøvrigt tusind tak til Bager for at hooke' mig op med hans ven, der
havde en potte til salg!

/Claus
(nu-med-ikke-slipon-svært-fastskruet-og-med-navn-mærket-kulfiberpotte...)

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 26-08-02 13:03

Latterligt.. Misundelse er en grim ting.

Brian W.