opgradering af 10.1.5
Fra : Ulrik Mailand

Dato : 24-08-02 22:01

Hej.

Er der nogen der har erfaring med at opgradere fra 10.1.5 til 10.2

Går det smertefrit....eller er man nødt til at foretage en reinstallation ?

Ulrik Mailand

Fra : Peter Kiil

Dato : 24-08-02 22:06

in article B98DC0C0.5945%ulrik@mailand.dk, Ulrik Mailand at ulrik@mailand.dk
wrote on 24/08/02 23:01:

> Hej.
>
> Er der nogen der har erfaring med at opgradere fra 10.1.5 til 10.2
>
> Går det smertefrit....eller er man nødt til at foretage en reinstallation ?

Ingen problemer her.

--
/peter

"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me,
Superman! "
Homer Simpson.

Fra : Jesper

Dato : 25-08-02 07:21

Ulrik Mailand <ulrik@mailand.dk> wrote:

> Hej.
>
> Er der nogen der har erfaring med at opgradere fra 10.1.5 til 10.2
>
> Går det smertefrit....eller er man nødt til at foretage en reinstallation ?
>
> Ulrik Mailand

Det er fuldstædigt smertefrit 10.2 installeren finder selv ud af at en
tidligere version af Mac OS X er installeret og den derfor skal foretage
en opgraderingsinstallation.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Tom

Dato : 25-08-02 12:17

Her gik det overhovedet ikke. Men jeg var vist nok også ude med en (Build96)
Så det forklarer vel en del !

Fra : Jesper

Dato : 25-08-02 13:36

Tom <tom@mir.dk> wrote:

> Her gik det overhovedet ikke. Men jeg var vist nok også ude med en (Build96)
> Så det forklarer vel en del !

Ja, det må man finde sig i med sørøver-kopier!

PS. Husk at bundcitere!

Fra : Tom

Dato : 25-08-02 13:49

Jeg mener at kunne huske at jeg fik fat i denne version af Jaguar af en
udvikler, der er helt overbevist om at den "centrale" forskel frem til GM,
er startlogoet !?
Tom

On 25/08/02 14:35, in article 1fhh750.3pk8jpiwkcdkN%spam@supressor.invalid,

Fra : Jesper

Dato : 25-08-02 14:06

Tom <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> udvikler, der er helt overbevist om at den "centrale" forskel frem til GM,

Ja det gør du sikkert, men er du i det hele taget sikker på at det er en
GM du har fat i? Det er jeg nemlig ikke.

PS Husk at bundcitere!

Fra : Christian Bech

Dato : 26-08-02 09:37

spam@supressor.invalid (Jesper) skrev: