Forklaring på foregående fra Kenneth Brøgg~
Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 24-08-02 21:03

Hvis det er fordi I ikke forstår hvad jeg mener har jeg en lille forklaring
her der burde hjælpe på forståelsen...

Jeg har lavet en side hvor jeg ønsker at have et lag på samme placering hele
tiden...

Hvis du går ind på en side hvor man kan scrolle ned... Sætter fingeren på
midten af skærmen og så scroll'er ned... DER hvor din finger er, der skulle
laget være... :)

Forstået?

Ellers så er det vel lige meget... er også lidt svært at forklarer....

Håber I ved hvordan man kan lave det.. :)

Fra : Torben Brandt

Dato : 24-08-02 22:40

Kenneth Brøgger <broegger@pc.dk> skrev:
>Hvis det er fordi I ikke forstår hvad
>jeg mener har jeg en lille forklaring
>her der burde hjælpe på
>forståelsen...

<snip>

Se mit svar i din første tråd

Der er ingen grund til at starte en ny tråd, hvis der er nogle, som
kan svare, så skal de nok se din tråd.

mvh Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-02 01:51

24 Aug 2002 21:39:40 GMT, skrev Torben Brandt
<torben@actuar.dk>:

>Der er ingen grund til at starte en ny tråd, hvis der er nogle, som
>kan svare, så skal de nok se din tråd.

Ja, især når det er postet i mindst tre grupper uden X-post og
fut.