Abetræ
Fra : FINN THYGESEN

Dato : 24-08-02 09:24

Hej.
Jeg har et stort flot abetræ, der sidste gav en masse frø .
Jeg har prøvet at så dem i en kasse,her i foråret men der var ingen der
spirede!
Er der nogen der kan fortælle mig ,hvad jeg har gjort galt?
På forhånd tak.
Hilsen Finnn.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-08-02 22:43

On Sat, 24 Aug 2002 10:23:48 +0200, "FINN THYGESEN" <fdrl@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>spirede!
> Er der nogen der kan fortælle mig ,hvad jeg har gjort galt?

Ikke nødvendigvis noget.

Frø af abetræer kræver så vidt jeg lige husker en kuldeperiode for at
spire. Så du må endelig ikke smide dine så-kasser væk! Hvis de får lov
at stå vinteren over, så spirer frøene måske til foråret.

http://www.gartneriet.dk