(mange) Isterninger til festen
Fra : Pepsi

Dato : 24-08-02 17:41

Er der nogen der sælger (og evt. udbringer)
store poser med isterninger klar til brug i KBHs området?
(Cyberkiosken er lukket)

~Pepsi

Fra : Anne Stokholm

Dato : 24-08-02 20:09

--
Flere kanaler!
Flere programmer!
"Pepsi" <REMOVEpepsi@jubiipost.dk> wrote in message

> Er der nogen der sælger (og evt. udbringer)
> store poser med isterninger klar til brug i KBHs området?
> (Cyberkiosken er lukket)

Har du spurgt på McDonalds? Hvis du nu spørger rigtig pænt, mon ikke det så
kan lade sig gøre? Så det så sent som i dag faktisk.

Med venlig hilsen

Anne Stokholm

Fra : Pepsi

Dato : 24-08-02 22:47

> Har du spurgt på McDonalds? Hvis du nu spørger rigtig pænt, mon ikke det

> kan lade sig gøre? Så det så sent som i dag faktisk.
>
> Med venlig hilsen
>
> Anne Stokholm

Bor ikke i nærheden af en MacD, og har ikke bil.
(Derfor var jeg interesseret i levering!)

Skal desuden bruge MEGET is

Fra : tom nielsen

Dato : 25-08-02 10:10

mange ? er det 500ltr eller hva ?

Her kan du få 20ltr for 210+moms
http://www.schluntz.dk/Prisliste.pdf

Der er sikkert mange andre "alt i fest" firmaere der kan klare opgaven

- Tom

Fra : tom nielsen

Dato : 25-08-02 10:16

ellers kan du bruge scotsman
http://www.scotsman.dk/

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 25-08-02 15:56

On Sun, 25 Aug 2002 11:16:11 +0200, "tom nielsen" <toms@sport.dk>
wrote:

>ellers kan du bruge scotsman
>http://www.scotsman.dk/

.....eller leje en isterningmaskine hos en eller anden fest- og
serviceleverandør

Lars