Indendørs vinteropbevaring i Nordsjælland
Fra : Minirikke

Dato : 24-08-02 17:11

Er der nogen der kender til et sted, hvor jeg kan få opbevaret min
campingvogn indendørs?.

M.v.h.

Jan
slam@oelsted.dk

Fra : Jan Pedersen

Dato : 24-08-02 21:22

Minirikke wrote:
> Er der nogen der kender til et sted, hvor jeg kan få opbevaret min
> campingvogn indendørs?.

Hejsa

Du er godt klar over at en CV, er bygget til at stå ude året rundt

Jan
--
http://www.cuk.dk/
http://www.cuk.dk/salg/

Fra : GiWeo

Dato : 25-08-02 17:11

Hesja

>Du er godt klar over at en CV, er bygget til at stå ude året rundt

Det er biler da også - men alligevel er der nogen der har garage !!!!

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Per Olsen

Dato : 25-08-02 19:03

http://www.hansj.dk/index.asp

Har en database over indendørs og udendørs opbevaringssteder.
Jeg fandt selv et ved Hillerød som koster 900,- halvårlig.

Mvh. Per Olsen.

<3d67b021$0$64854$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Minirikke

Dato : 25-08-02 19:49

Tak skal du have Per, jeg kikker på linket.

M.v.h.

Jan