HTML-problemer med OE
Fra : Martin Larsen

Dato : 19-02-01 18:33

Jeg vil gerne høre, om nogle kan hjælpe mig med at komme til at læse
HTML-post i Outlook Express 4.5 (eller version 5 for den sags skyld). Jeg
kan ikke læse baggrundsbilleder korrekt, de ligger bare i bunden af
indholdsruden efter teksten (hvis de da overhovedet er der), og tekstens
formattering mister jeg også, den står bare med systemskriften. Symptomerne
er ens uanset om posten kommer fra Mac eller PC eller Outlook Express eller
Netscape ... Hvad skal jeg gøre? Jeg bruger OS 8.5.1 på den maskine med
OE4.5 og OS 9 på den anden med OE5.02.

/Martin

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 19-02-01 20:53

Martin Larsen <larsenlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Netscape ... Hvad skal jeg gøre? Jeg bruger OS 8.5.1 på den maskine med

Prøv at dobbeltlik på Microsoft First Run for at reinstallere OE
udvidelserne, jeg har ikke nogen problemer med at se baggrundsbilleder i
OE 5.02
--
Jesper Oersted
"Tak til - beklager, navnet forsvandt i da Outlook Express