Dualscreen: Kloner af desktop
Fra : HE

Dato : 24-08-02 15:37

Hej alle,

Jeg har et Geforce4 mx460, og kører dualscreen med min Monitor og mit TV.
Problemet er at Tv'et viser en forlængelse af desktop, hvilket jo er en
meget brugbar ting, men jeg ønsker at både TV og Monitor viser samme
billede....altså at klone min desktop. Kan dette lade sig gøre med det
pågældende grafikkort? og hvordan?
(mit gamle geforce2 MX benyttede sig af twinview-teknologien for at klone
desktop, men denne teknologi understøttes kun af geforce2 og Quadro)

På forhånd tak,
HE

Fra : Jens

Dato : 24-08-02 19:23

Hej
1.
Hvis du kører detonator 30.82.
Kan du formodentlig arbejde dig frem gennem følgende menuer:
-Egenskaber,
-Gforce4 MX 460
-Yderligere egenskaber
-Overlay styringsenheder
-Styringsenheder til Videospejling

2.
Jeg har et tilsvarende kort MX440.
Hvorledes forbinder man to skærme når der kun er et stik????????

Vh Jens