Ny mobil, men.....
Fra : Klaus Bergh

Dato : 24-08-02 14:37

Hej

Jeg står og skal investere i ny mobilos. Jeg har kig på enten Ericsson
r600 eller ericsson t65.
Jeg kan ikke helt finde ud af, hvilken der er bedst. t65 er jo lidt
mindre, men i funktionerne, virker de meget ens.

Så, hvor får man mest for pengene t65 eller r600?

Hvor længe har r600 været på markedet, og hvordan er den generelle
holdning til denne?

på forhånd tak

Klaus bergh

Fra : MaRk

Dato : 24-08-02 15:35

Hej

Jeg har en ericsson T65 og den er jeg meget glad for
En rigtig god telefon, som ikke koster en bondegård.

Har hørt at det ezi text ordbog der er i r600 er dårligt, men hvad ved jeg.
T65 har T9 ordbog.

Du kunne måske kigge på andre mobiler end lige de 2

3 andre som også måske ville være interresante for dig kan være:

Sonyericsson T200, en blanding af T65 og R600 (udkommer snart)
Kig på: http://rapax.com/wap/produkten/sonyericsson/T200/
Pris: ??

Sonyericsson T300, 256 farvers farve skærm, mms, ems, udskiftelige covers.
(udkommer i 4. kvartal)
Kig på:
http://www.wapster.nu/Articles_and_reviews/New_phone_T300/new_phone_t300.php
Pris: Ukendt, skulle konkurrere 3510, 2000 kroner er nok ikke ved siden af.

Panasonic GD 67, 256 farvers farve skærm, poly ringetoner, ems. (udkommer i
september så vidt jeg ved)
Kig på: http://pc.ign.com/articles/368/368860p1.html
Pris: 2000,-

Fra : Ole Olsen

Dato : 24-08-02 18:05

Tag og find dig en Nokia istedet for det Ericsson lort...

Mvh Ole
"kilde: en kammy arbejder hos bluetel"

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 24-08-02 18:11

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Tag og find dig en Nokia istedet for det Ericsson lort...

*gaaaab* - hvilket sagligt indlæg!

\Mandal

Fra : MaRk

Dato : 24-08-02 20:05

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

De gamle ericsson er ikke for gode, men ericsson er kommet op på den, deres
nye telefoner er virkelig noget værd. Nogle af mine venner som førhen sagde
"nokia holder, ericsson er noget lort" vil nu efter jeg har fået min T65
meget gerne have en ericsson....

Jeg havde selv en 3330 før, men den her T65 den kan jo dobbelt så meget.

Måske du kan komme med en begrundelse for at nokia er bedre end ericsson?

Fra : MiN

Dato : 25-08-02 08:24

"MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget gerne have en ericsson....
>
> Jeg havde selv en 3330 før, men den her T65 den kan jo dobbelt så meget.

plus at netop den serie du snakker om 3xxx, har da hva jeg har kunne læse
haft alt for mange småfejl, sluk uden grund, display der går ud, låser ved
billedbeskeder...

// Marc

Fra : Birkoff

Dato : 25-08-02 15:52

> Tag og find dig en Nokia istedet for det Ericsson lort...
>
> Mvh Ole
> "kilde: en kammy arbejder hos bluetel"

Er han fejedreng eller hvad, eller er det bare fordi han så får en telefon
mere at reparere på?
MVH Birkoff