Kombineret regnskab/kunder/lager...
Fra : J. A. Consult

Dato : 24-08-02 14:40

Søger lidt råd og vejledning vedr. et program der dækker regnskab, kunder og
lagerstyring.

Ønsker:
- redigere faktura
- oprette nye "felter"
- indlæse ordrer fra e-mail
- Se aktuel saldo på bank & giro
- Se fortjeneste pr. faktura

Må meget gerne være en database lavet i MS Access (Kører XP pro + MS Office
Pro)
Kender du en komplet løsning integreret med en Internet Shop, har det også
interesse.

Er der en der har nogen gode forslag ?

Jesper Andersson

Fra : duro

Dato : 01-09-02 22:21

> [...]
> - Se fortjeneste pr. faktura
>
> Kender du en komplet løsning integreret med en Internet Shop, har det også

Et godt bud: Se www.stellar.dk
God fornøjelse
Steen, Randers

Fra : Erik Ernst

Dato : 03-09-02 12:41

"J. A. Consult" <j.a.consult@firma.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Pro)
> Kender du en komplet løsning integreret med en Internet Shop, har det også

Jeg kan helt klart anbefale at ser nærmere på WinFinans Pro (MS Access
baseret) eller WinFinans SQL (MS SQL baseret).

Evt. ring til mig, så sender jeg dig noget materiale.

Mvh
Erik Ernst
BMI Partners, tlf. 2211 0599
www.bmipartners.com