Info omkring nogle zoneterapi el. varmemas~
Fra : Boie

Dato : 24-08-02 11:53

Hej

Jeg har på en auktion købt nogle maskiner fra et konkursbo, jeg tror det er
til en form for zoneterapi evtl. varmebehandling, hvor skal man sætte dem
til salg da jeg ikke ser nogle markeds grupper med henblik på denne gruppe.
Jeg har taget et billed af de fire maskiner så hvis der er nogen der har
lyst til at se dem så er det på dk.binaer med zoneterapi som emne.
Nummer 1 fra venste er Kinesisk og der står China Bejing
Nummer 2 fra venstre Sanotherm fra Helco Danmark
Nummer 3 fra venstre Thermo vital fra Helco Danmark
Nummer 4 fra venste Formstar Liske og Methling

Hvis der er nogen der har info om disse maskiner ville jeg være taknemlig
hvis man ville sende en mail til mig.

Jeg har sat en salgsanonce op på dk.marked.privat hvis det skulle have nogen
interesse.

M.v.h Boie www.boie.dk