HJÆLP
Fra : Jakob Eriksen

Dato : 24-08-02 19:56

Hej

Er der nogle der ved hvilket kørekort der kræves til Yamaha TZR 50? Jeg
mener selv det bare kræver almindeligt kørekort fordi den skal indregisteres
som EU-scooter, men jeg er ikke sikker. Det ville det bare være super hvis
du lige gad skrive til mig hvis du kender svaret?

På forhånd tak!

Jakob Eriksen

Fra : Hekto

Dato : 24-08-02 11:47

In article <3d675808$0$27674$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
iheriksen@tdcadsl.dk says...
> [...]
> som EU-scooter, men jeg er ikke sikker. Det ville det bare være super hvis
> du lige gad skrive til mig hvis du kender svaret?

Bil-kørekort.
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk