Søby den sidste torsdag hver måned
Fra : kh

Dato : 24-08-02 10:43

Hej

Jeg læste inde på www.dkmc.dk at der er "kaffe-træf" i Søby den sidste
torsdag hver måned. Er der nogen der kender tidspunktet på dagen ???

/kh

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 24-08-02 11:06

"kh" <*kh@nospam.dk*> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg læste inde på www.dkmc.dk at der er "kaffe-træf" i Søby den sidste
> torsdag hver måned. Er der nogen der kender tidspunktet på dagen ???

Hej kh.

Jeg mener med 99% sikkerhed at det er fra 18-22 (dette med forbehold for min
tømmermændsbefængte hukommelse)

--
Mvh Claus Ruglund Jakobsen
(cb750 f2 '77 + mvx250f '86 til salg http://hjem.get2net.dk/pso-dk )

Fra : buller

Dato : 24-08-02 11:15

Det starter ved 18.00 tiden, og de fleste er der ved 18.30 tiden
Kenneth ZX-10

Fra : kh

Dato : 24-08-02 13:21

> Det starter ved 18.00 tiden, og de fleste er der ved 18.30 tiden
> Kenneth ZX-10

Tak for jeres svar. Det kan være vi ses i Søby.

Mvh
kh
GS650E

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 26-08-02 13:14

Og så kommer der iøvrigt rigtig mange.. riiiiiiiiiiiigtig mange. puha da.

Brian W.

som oxo kommer.