Key span
Fra : Fondri

Dato : 24-08-02 09:09

Tror jeg det hedder. Jeg ved meget lidt om Mac, men prøver aligevel at
hjælpe en ven der har et problem. Hun har et Eicon Diva modem, for at få det
til at du på hendes Mac er der en slags konverter fra com-port til USB, som
vist hedder Key span. En gang om ugen Ca. kan hun ikke komme på nettet og
ringer så til mig . Jeg fjerner så hendes Key span fra kontrolpanel,
genstarter hendes maskine som så instalerer den igen og det virker, en uges
tid eller to. Hvad gør jeg for at få det til at virke ordentligt ?. Jeg har
et Lasat speed 2 modem med USB ville det være bedre at instalere det på
hendes således at vi undgår denne konverter ? Hvis ja er det så bare plug
and play ?
Venligst Fondri

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 24-08-02 15:23

Har selv sådan et Eicon Diva ISDN uhyre stående, med en mini Vigor128
ISDN/USB converter, det virker fint. Mini vigor er set brugt til en hund

Mvh. Henrik.

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-08-02 17:47

Fondri <reasfix@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]

> at instalere det på hendes således at vi undgår denne konverter ? Hvis ja

Hvis hendes Mac er så ny, at den kun har USB, har den så ikke et
indbygget modem? Det har de fleste nye Mac, men godt nok ikke alle. Hvad
er det for en Mac, og hvilket styresystem bruger den?
--
Henrik Münster
Esbjerg