Michel J. Fox Has got no Elvis!
Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 24-08-02 08:06

Hvem skrev følgende tekstbid?? Kan ikke finde den på Google.

Det er en gal amerikaner, men jeg kan ikke huske, hvad han hedder. Men han
har spillet i Danmark jævnligt.

Jeg kom til at tænke på den i forbindelse med lanceringen af Helmut Lotti's
Elvis-ting... "Helmut Lotti has got no Elvis!

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 24-08-02 09:14

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Lotti's
> Elvis-ting... "Helmut Lotti has got no Elvis!

Ja, jeg kender ikke svaret, men manden har fuldstændig ret. Helmut Lotti
synger sangene aldeles forfærdeligt og aner ikke, hvem Elvis var. Gad vide
om han har hørt originalindspilningerne....?

/Ulrik

Fra : Herold

Dato : 24-08-02 10:21

> Hvem skrev følgende tekstbid?? Kan ikke finde den på Google.

Gæt igen :)

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Michael+J.+Fox
+Has+no+Elvis+in+him%22

Fjerde link fra oven. Mojo Nixon & Skid Roper fra Elvis is Everywhere.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 24-08-02 12:30

Herold wrote:

> Mojo Nixon & Skid Roper fra Elvis is Everywhere.

We asked for Mojo Nixon
They said "He don't work here"
We said "If you don't got Mojo Nixon
"Then your store could use some fixin'"

lars

--
"I hate you, Milkman Dan"

Fra : AJC

Dato : 24-08-02 13:38

Hvem er Michel J. Fox og hvad har han ikke med Elvis at gøre?
Jeg kender kun Michael J. Fox. En fremragende skuespiller, som desværre er
ramt af en invaliderende sygdom

Mvh
AJC.

Fra : Lars Bernau