Roland Edirol UA-30 & QuickTime Musik 5
Fra : Sebastian Loeck

Dato : 23-08-02 23:32

Ich habe hier ein Roland Edirol UA-30 an Rubiline iMac (DV+ mit OS 9.1
Quicktime 5 pro) .

Irgendwie zerschiesst mir das UA-30 den Softsynth. Midi wird nur
zerhackstückelt wiedergegeben (kein flüssiger Sound). Das ist besonders
ärgerlich, da ich QuickTime als karaoke Maschine nutze.

Für Tips bin ich dankbar.

Moin
Sebastian

Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-08-02 23:51

In article <1fhe9ct.1xs1dzvflnf33N%thorfinn@forum.dk>,
thorfinn@forum.dk (Sebastian Loeck) wrote:

> Für Tips bin ich dankbar.

Jeg synes ROT-13 giver et pænere og mere læsevenligt resultat.

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 24-08-02 00:17

> Jeg synes ROT-13 giver et pænere og mere læsevenligt resultat.

Sorry amigos. Jeg kom til at sende den til den forkerte gruppe og
superseeding er ikke tilladt på min newsserver (euroconnect).

undskyldt
hilsen

--
Sebastian Loeck