Slankeportals-chat
Fra : Pizzaman

Dato : 23-08-02 22:53

Hej Bette, jeg ser du har fået den op at køre...nå allesammen, skal vi
aftale et tidspunkt? Hvad med engang søndag aften eller lign?

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 24-08-02 05:09

> Hej Bette, jeg ser du har fået den op at køre...nå allesammen, skal vi
> aftale et tidspunkt? Hvad med engang søndag aften eller lign?

Hvor?!?! *S*

MVH Mette

Fra : Pizzaman

Dato : 24-08-02 06:25

http://www.slankeportalen.dk/

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 24-08-02 12:55

"Pizzaman" <langenaese@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> http://www.slankeportalen.dk/
>
> "Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in message

Hej Mette
Søndag aften er fint for mig, bage skriv en tid og jeg vil være der.

Venlig hilsen Bette.

Fra : Nette

Dato : 24-08-02 15:32

"Elsebeth Østergaard" wrote
> Søndag aften er fint for mig, bage skriv en tid og jeg vil være der.

Må vi andre også komme...det lyder da spændende

Nette

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 24-08-02 16:16

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Elsebeth Østergaard" wrote
>
> Må vi andre også komme...det lyder da spændende
>
> Nette

Ja alle er velkommen , smiler.

Bette.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 25-08-02 11:40

Siden der ikke er nogle der har disket op med et brugbart chattidspunkt -
tillader jeg mig at gøre det!

Så jeg har hermed bestemt.. at chatten er "åben" klokken 19:30 i aften *GG*

Katja

Som håber hun ikke er den eneste der kommer *G*

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 25-08-02 12:00

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
*GG*

> Katja
>
> Som håber hun ikke er den eneste der kommer *G*

Hej Katja.
Jeg skal nok være der. jeg har også skrevet tidspungtet på chatten og i
forum så vi må håbe
der dukker nogen op , smiler. Alle er velkommende.

Venlig hilsen Bette.

Fra : Pizzaman

Dato : 25-08-02 15:24

19.30 jeg kommer også

Fra : Nette

Dato : 26-08-02 15:31

"KatjaStrofen" wrote
> Så jeg har hermed bestemt.. at chatten er "åben" klokken 19:30 i aften
*GG*

Og jeg nåede bare ikke hjem
Har i aftalt en ny tid?

Nette