GeForce4 MX440 (det ene eller det andet)?
Fra : Jens

Dato : 23-08-02 21:18

Jeg overvejer et af nedenstående kort.
Er der nogen der kan anbefale det ene frem for det andet.
De kan begge fås til ca. 650 kr.:

Innovision 3D Tornado GeForce4 MX440 64MB TV-Out AGP (DDR-RAM, ifølge
edbpriser.dk)
eller
Palit Microsystems Daytona GeForce4 MX440 TV-Out 64 MB(SDRAM, ifølge
edbpriser.dk, det er da vist også DDR-RAM)

Vil de overhovedet kunne bringes til at virke på et ABIT bundkort:
AB-BH6 (Det har AGP slot men jeg ved ikke om det understøtter AGP2)

Med venlig hilsen Jens

Fra : Ant

Dato : 23-08-02 23:13

> [...]
>
> Vil de overhovedet kunne bringes til at virke på et ABIT bundkort:
> AB-BH6 (Det har AGP slot men jeg ved ikke om det understøtter AGP2)

BH6 understøtter AGP x2, men selv om det ikke gjorde burde der ikke være
problemer med at få det til at virke alligevel.

Der burde ikke være nogen problemer...

Kunne være at du har lyst til at se her:
http://www.bjorn3d.com/_preview.php?articleID=14&p=39

--
Ant