Glat i rundkørslen...
Fra : Hans Paulin

Dato : 23-08-02 20:45

....på Jyllandssiden af "den nye" bro til Als...skred med baghjulet for
ti minutter siden i noget der lignede en stribe kølervand...hentede dog
cyklen igen...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 23-08-02 22:32

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev i en meddelelse
[snip]
> for ti minutter siden
[snip]

Har du computer på kværnen eller hva?

Olav

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-08-02 23:26

"Olav M.J. Christiansen" <omjc@ingenspamhertake-kontor.dk> skrev i en
meddelelse news:3d66aa2b$0$130$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Har du computer på kværnen eller hva?

....desværre...

....ikke en gang en cykel-computer...

(...til gengæld bor jeg 5 minutters kørsel fra åstedet...)
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 24-08-02 00:51

> ...på Jyllandssiden af "den nye" bro til Als...skred med baghjulet for
> ti minutter siden i noget der lignede en stribe kølervand...hentede dog
> [...]
Jeg prøvede noget tilsvarende i april 99 ved Marseille, Frankrig. Kørte
vestpå sent aften ad tosporet der hele tiden blev afbrudt af rundkørsler.
Ja, der er jo det med liiige at ta' nok fart af inden sådan en chikane. Lige
i indgangen lå en pøl, tror det var dieselolie, som jeg absolut skulle
igennem. Jeg skøjtede halvvejs gennem rundkørslen, med venstre fod slæbende
hen af asfalten (røg af fodhvileren), med tanktaske og stor pose bagpå (for
lige at gøre en redning vanskelig), men holdt mig heldigvis på to hjul. Jeg
synes sjældent jeg fatter hvordan jeg får reddet sådan en glider.

Kender godt rundkørslen ved Als-broen. Den er sku' fristende at æde med høj
fart.
Vi må bare håbe folk der kunne bruge din advarsel har styr-pc med internet.
Pas på derude på vejen, der ligger jo lort og flyder alle vegne.

mvh Erland (RD125, 70k ; 600Bandit, 82k ; SV650S: 23k)

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 24-08-02 06:20

Jeg prøvede noget lignende for mange år siden. Jeg lå tæt bag en lastvogn
ved et sving inde ved søerne i København da jeg pludselige så noget flydende
falde fra lastvognen ned på vejbanen præcist der hvor mit forhjul var en
brøkdel af et sekund senere. Motorcyklen skred så ud og lagde sig mere ned
men klarede at hænge fast igen i vejbanen da den var skredet ud af det
fedtede og kom til det tørre. Jeg kører altid meget hårdt i sving og
rundkørsler.

Mvh. Gert Thorgersen

Erland R. Nielsen <erland_refling@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d66c952$0$673$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Buck

Dato : 24-08-02 08:47

Tak for advarslen, jeg kører forbi der hver dag på vej til skole...

Det kunne godt lyde som om det var en nyvasket lastbil der har haft en god
sø af sæbevand liggende på presenningen, der så bliver smidt af i
rundkørslen.
Og sæbe er jo ikke just dækkenes allerbedste ven når vi snakker vejgreb...
:o/

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-08-02 22:20

"Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for advarslen, jeg kører forbi der hver dag på vej til skole...

....he he...godt, at du ku bruge det...

> [...]
> rundkørslen.
> Og sæbe er jo ikke just dækkenes allerbedste ven når vi snakker

....det var i hvertfald "sæbeglat"...venstre fod kom automatisk ned og
slæbe...hæ hæ...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)