Snyder ATI med grafikdriverne ??
Fra : Jan Larsen

Dato : 23-08-02 20:05

Hej.

Snyder ATI med grafikdriverne, det undre mig at jeg ikke kan hæve refresh
Raten over 60hz, selv med Powerstrip kan jeg ikke hæve den, powerstrip
påstår den skærmopsætningen er 1024/768 32 Bit 85HZ, men skærmen siger
1024/768 32 bit 60hz.

Config:

Win98SE
Ati Radeon 8500 64mb
driver: 9036

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 23-08-02 22:34

"Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Raten over 60hz, selv med Powerstrip kan jeg ikke hæve den, powerstrip
> påstår den skærmopsætningen er 1024/768 32 Bit 85HZ, men skærmen siger

Du skal lige sikre dig at ATI kortet har sat den rigtige max fekvens på
skærmen (Displays tab i advanced settings)...

Jeg har i hvert fald mere end 60 her, det kan jeg da se :)

/Lars

Fra : Jan Larsen

Dato : 23-08-02 23:01

> Du skal lige sikre dig at ATI kortet har sat den rigtige max fekvens på
> skærmen (Displays tab i advanced settings)...
>
> Jeg har i hvert fald mere end 60 her, det kan jeg da se :)

Her vil den ikke over 60hz

Fra : Mogens

Dato : 23-08-02 23:51

On Sat, 24 Aug 2002 00:01:15 +0200, "Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk>
wrote:

>Her vil den ikke over 60hz

Prøv at vælge en anden skærm. Det plejer
at kunne løse det problem. Det behøver ikke
nødvendigvis være præcis den skærm du har,
men bare en med ca de samme specs eller
bedre.

mvh Mogens

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-08-02 00:03

Så vidt jeg husker,er der et sted hvor man skal sætte et flueben,for at
refreshrate virker.
Er dog ikke sikker.
Jeg bruger denne driver http://www.driverheaven.net/drivers/
Andre bruger
http://mirror.ati.com/support/drivers/winxp/winxpradeon613106118.html
Disse drivere er dog til WIN2000!!!
min monitor kører 1280x1024 100hz på et ati radeon 8500

mvh Henrik