Chatter bikere ikke?????
Fra : Kim K

Dato : 23-08-02 19:50

Hej alle sammen.
Lå lige med solen dansende på min mave i dag nede på stranden og tænkte, hmm
gad vide om der en motorcykel chat et sted?

Det smarte ved en chat er hvis man ikke kan finde ud af at påsætte sin nye
udstødning rigtigt, at man hurtigt kan komme ind i en chatkanal og få
vejledning. Istedet for at starte en ping pong i nyhedsgruppen. Når man så
endelig har samlet dyret, ville det også være rart om amn lige kunne fedte
ind og høre om der var en som ville med på en køretur osv osv

Selv synes jeg ideen er vældig god, men spørgsmålet er: hvad synes I og
findes den allerede?

Hvis ikke kunne det være fedt at få en på www.dmcn.dk, hvis ingen har lyst
til at opsætte den- vil jeg da gerne forsøge når jeg får tid

mvh Kim

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 23-08-02 20:49

Det var da en kanon idé!

Hans

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 23-08-02 21:04

Jeps det lyder som en rigtig god ide!

--
Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Morten Juel

Dato : 23-08-02 21:36

nu har vi haft #dk.fritid.motorcykel på efnet et stykke tid, og det gidder
folk ikke rigtigt..
skal man ha noget chat noget hvor folk gidder at være skal det være noget
irc noget som den vi allerede har, web chat sutter anuz ! )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 23-08-02 23:05

Enig! - men man kunne godt lave et web interface til irc'en, for dem der
ikke tør kaste sig ud i irc-ting...

Mvh
Kristoffer

Fra : RpR

Dato : 24-08-02 00:21

> Enig! - men man kunne godt lave et web interface til irc'en, for dem der
> ikke tør kaste sig ud i irc-ting...

I kan tage et kig på http://chat.mopedgallery.com

Programmet jeg har brugt er ikke helt gratis, men det er det værd.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 24-08-02 07:27

Fra : Jens Arnfast

Dato : 24-08-02 12:11

On Fri, 23 Aug 2002 22:36:19 +0200, "Morten Juel"
<mp@stofanet.invalid> wrote:
> [...]
>skal man ha noget chat noget hvor folk gidder at være skal det være noget
>irc noget som den vi allerede har, web chat sutter anuz ! )

Vi er også et par mc'ister på #danmark på hhv. ircnet og gamesnet

(btw. morten, har du fået min mail? )
--
-jens aka Skyblast

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 24-08-02 15:02

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> --
> -jens aka Skyblast

Hvad er der sket med:
http://groups.icq.com/CarsandVehicles/group.asp?no=1541829 der var da mange
tilmeldte engang.

hamselv herfra

Fra : Armand

Dato : 24-08-02 22:46

Kim K <5th@ofir.dk> skrev i en
> [...]
lyst
> til at opsætte den- vil jeg da gerne forsøge når jeg får tid

Måske skyldes den manglende chat at motorcyklister kører sig en tur(*),
i modsætning til PC-nørderne, der jo "kører" på deres PC ved at chatte
om dette og hint :-/

(*):
Forskellen på bilister og MC'ister, er at bilister kører fra A til B,
hvor MC'ister kører fra A til A!

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 26-08-02 07:57

> (*):
> Forskellen på bilister og MC'ister, er at bilister kører fra A til B,
> hvor MC'ister kører fra A til A!

Og enduro kører kører fra A til A til A til B til B til B til B til C til C
til C til C til C til A til A til A til B til B til B til C til C til C og
så mødes de igen ved A og griner af at de har fået krampe og ødelagt en
masse motorcykler af.

Mads Lund
WR200 beskidt