Septitank til hundeafføring
Fra : Sharon Elhanati

Dato : 23-08-02 18:02

Ny septiktank til hundeafføring

Er du træt af din hunds 'høm høm'ere i din have og mangler du et sted at
gøre af hundes afføring, er denne nye septiktank måske løsningen.....
Den fås i to størrelser. Model 3500 til 1-2 hunde ( 650 kr. ) og model 3800
til 1-4 hunde. (799 kr.) (Priserne er inkl. skovl og et halvt års forbrug af
enzympulver)
Septiktanken graves ned i jorden, således at låget er plant med græsplænen.
Der tilsættes 15 liter vand en gang om ugen samt to skefulde enzympulver.
Herefter opløses afføringen hurtigt og siver langsomt ned i jorden.
Tanken er uskadelig for miljøet, din have og dine hunde i øvrigt.
Spørgsmål og bestillinger ved henvendelse til Sharon Elhanati på mail:
elhanati@wanadoo.dk eller på telefon 26 859 859

Fra : h@rdis

Dato : 25-08-02 13:08

Må simpelthen aspirere til titlen som årets mest undværlige dims
--
JØrgen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-02 10:06

"Sharon Elhanati" <elhanati@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tanken er uskadelig for miljøet, din have og dine hunde i øvrigt.
> Spørgsmål og bestillinger ved henvendelse til Sharon Elhanati på mail:

Hvordan lærer man så sin hund at bruge den ?

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Jack Jensen

Dato : 27-08-02 11:44

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in message

> Hvordan lærer man så sin hund at bruge den ?

Det er da nemt nok - men det begynder at knibe, når den skal lære at bruge
skovlen

Mvh
Jack

Fra : Torben F@rum

Dato : 26-08-02 20:37

Stil dit ur............... der er længe til 1. april

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.