Kuffertklubben
Fra : Mads Vestergaard

Dato : 23-08-02 17:01

Hej NG

Er der nogle som har rejst med Kuffertklubben.
Hvis der er det, ville jeg gerne vide, om det var godt eller dårligt.

Mvh

Mads Vestergaard

PS: Destinationen er ligegyldig

Fra : Kevin & Tina

Dato : 23-08-02 18:27

d. 23/08/02 18:01 ytrede Mads Vestergaard på mads_vestergaard@hotpop.com i
en tvivlsom meddelse: x%s99.12691$ww6.1706116@news010.worldonline.dk:

> Er der nogle som har rejst med Kuffertklubben.
> Hvis der er det, ville jeg gerne vide, om det var godt eller dårligt.

Vi fik denne udmærkede tjeneste til at finde en rejse til portugal i 14 dage
sidste år, det var med aarhus charter.
De arrengerer således ikke selv rejser, men man kan indstaste hvd man gerne
vil have de leder efter og så finder de det iblandt alle? rejsesiderne på
nettet, jeg ved selvfølgelig ikke om det er alle.
Rejseberauerne betaler for at reklamere på siden?
Elle hvordan mon det fungerer?
Men en god mulighed hvis man bare vil afsted syd på, eller det virkede i
hvert fald for os

VH kevin

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 23-08-02 20:30

Tak for svaret!

Det kunne godt være, at jeg skulle bruge dem til, at finde min næste rejse.

Mvh

Mads Vestergaard