se film mens man redigerer et movieclip
Fra : Robert Jensen

Dato : 23-08-02 17:03

et lille newbie spørgsmål.

når jeg tager et billede og laver det om til et objekt (movieclip) så har
jeg mulighed for at se min film i baggrunden sådan lidt gennemsigtigt.
men så snart jeg prøver at køre filmen eller hopper væk fra movieclippet så
kan jeg ikke komme tilbage til at redigere det på samme måde igen.

jeg skal bruge det for at kunne positionere mine objekter rigtigt i det
movieclip jeg laver.
er der en eller anden smart genvej eller lign jeg ikke lige har kunne finde.

på forhånd tak

ps. bruger mx

Robert Jensen

Fra : MOF

Dato : 24-08-02 09:36

Højreklik på objektet og vælg "Edit in place".......det lyder for mig som
om det er det du vil frem til.

Morten

Fra : Robert Jensen

Dato : 24-08-02 12:22

Så simpelt

1000 tak herfra.

Fra : MOF

Dato : 24-08-02 23:42

Ja eller endnu mere simpelt.....bare dobbeltklik på det på scenen....det
gir' det samme..