Vægtkonsulenterne
Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 23-08-02 15:05

Én af mine bekendte har lige meldt sig til vægtkonsulenternes program. Er
der nogle af jer, der har erfaringer med/kendskab til dette projekt?
Jeg er ikke skeptisk, blot nysgerrig - kan det eksempelvis være rigtigt, at
man kun må spise én bestemt slags marmelade, der koster omkring 50 kr?
Findes der ingen billigere alternativer? Og hvordan er kuren/kostomlægningen
at leve med på længere sigt?

/Kristina

Fra : Lone

Dato : 25-08-02 08:59

Hej Kristina.
Jeg har levet efter deres princip i snart 4 uger og er meget tilfreds... Det
med syltetøjet passer bestemt ikke. Du må spise al slags sukkerfri
syltetøj/marmelade, dog anbefaler de én der hedder St. Dalfour, den koster
18:95 gr. glas og smager overraskende ekstremt lækkert.

Hvordan kostomlægningen er at leve med på længere sigt, ved jeg jo ikke, da
jeg kun har været på den en lille måneds tid, men jeg er indstillet på at
være på diæten i de næste 4-6 måneder.

I bund og grund handler den om at overholde nogle enkle principper og lære
at tilberede sin mad på en anden måde(end den man plejer, og det kan godt
være svært )

Har du flere spørgsmål, så skyd endelig løs...

KH Lone

"Kristina Søndergaard" <Kristina_Sondergaard@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d6640f2$0$53737$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-08-02 11:53

[Lone | Sun, 25 Aug 2002 09:59:20 +0200]

>Du må spise al slags sukkerfri
>syltetøj/marmelade, dog anbefaler de én der hedder St. Dalfour, den koster
>18:95 gr. glas og smager overraskende ekstremt lækkert.

Hov hov, St. Dalfour er BESTEMT IKKE sukkerfri!

St. Dalfour er blot uden TILSAT sukker, men istedet er tilsat nedkogt
frugtsaft, hvilket svarer fint overens med at "bare" tilsætte
druesukker.

St. Dalfour's jordbærsyltetøj indeholder således 56 g. sukker pr. 100 g.
- til sammenligning indeholder den almindelige Den Gamle Fabrik's
jordbærmarmelade kun 50 g. sukker pr. 100 g.

Der er altså nogle hos DDV der slet ikke undersøger indholdet af de
produklter de anbefaler :(

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Lone

Dato : 26-08-02 05:55

Nej, det har du da ret i, og det er jeg udemærket godt klar over. Pointen er
nemlig at vi godt må få frugtsukker i begrænset grad!!!

Lone.

Fra : Maria Pedersen

Dato : 25-08-02 22:33

"Kristina Søndergaard" <Kristina_Sondergaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> man kun må spise én bestemt slags marmelade, der koster omkring 50 kr?
> Findes der ingen billigere alternativer? Og hvordan er

Hej Kristina

Hvis du vil vide noget om de der vægtkonsulenter og andre grupper af samme
art, kan det være du kan få en masse svar over i den gruppe der hedder
dk.helbred.slank.
Jeg kender ikke så meget til gruppen, men jeg formoder at det er stedet hvor
de rigtige slanke eksperter skriver.
Hilsen
Maria