Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OT: Technikdirekt.de...
Fra : Kasper Madsen

Dato : 23-08-02 14:43

Hej NG
Måske en smule OT, men jeg så at der var nogle stykker her i gruppen der
havde bestilt kameraer hjem fra Tyskland ( Technikdirekt.de), så jeg vil
bare lige høre:
Hvor lang tid gik der før I fik en leveringsdato? Og holdt de den? Jeg har
for 5 dage siden (mandag formiddag) bestilt et kamera fra dem, og tirsdag
fik jeg en bekræftelsesmail fra dem, men der stod ikke noget om de har
kameraet på lager eller om hvornår de regner med at sende det med posten?!
Og jeg har ikke hørt andet siden....
På forhånd tak
Mvh Kasper Madsen

Fra : Harley Jensen

Dato : 23-08-02 15:36

Jeg bestilte i Søndags en negativscanner, fik meddelse Mandag om at pakken
var sendt fra Tyskland 16:45 og posten ringede på døren Onsdag 12:30. Det
havde et Dansk firma ikke kunnet gøre meget bedre.

--

Med venlig hilsen / Best Regards

Harley Jensen
harley@telestream.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-02 17:02

Jeg har samme gode erfaringer.

Claus Frølund
frolundAToncable.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Kasper Madsen

Dato : 23-08-02 17:19

"Claus Frølund" <frolundAToncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har samme gode erfaringer.

#¤%#¤%&¤/&%!! Hvorfor kan tingene _aldrig_ gå så let for mig? Jeg bestilte
en film for næsten en måned siden og venter stadig. Sådan er det hvergang,
mens andre får deres ting dagen efter. Og det kamera ser jeg sikkert heller
ikke før om en måneds tid hvis det ellers går som det plejer...Nåh, men
"heldigt" for jer andre...

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-02 17:55

Fat mod, fat mod. Du kan evt. prøve at ringe/skrive til dem og høre hvor
pakken bliver af. Hvis de har sendt den, så bed om at få et "track & trace"
nummer. Dette nummer kan du benytte på postvæsenets hjemmeside og se hvor
pakken befinder sig.

Fra : Kasper Madsen

Dato : 24-08-02 18:14

Jeg fatter mod, og har skrevet til dem...Lad os nu se hvad der sker, hvis
der sker noget...