Kan ikke huske gruppe, eller sangens navn.
Fra : Ezy Cut

Dato : 23-08-02 14:21

Hej NG..
Jeg har fået denne her sang på hjernen, og jeg kunne godt tænke mig, at vide
hvad det er for en .. jeg ville blive meget glad, hvis i kunne hjælpe med
denne lille sag

Sangen er dansk, med en mandelige forsager.
Noget af teksten. er: "Han var en halv kendt arkitekt." Og "Nu går hun rundt
med hjerte uden Lys," og noget med "Hun ringer kun når han er udenbys"

Er der nogle der kan hjælpe mig, med det.. Gruppe og Sangens title?

På forhånd tak.

Thomas

Fra : Peter1969

Dato : 23-08-02 14:26