Dødsbo
Fra : Jens Juul

Dato : 23-08-02 12:55

Hej Gruppe

Måke er dette ikke det rigtige sted - men jeg prøver. Vi overvejer at
købe et hus af et dødsbo og tænker hvor meget det er normalt at
ansvarsfraskrivelsen trækker prisen ned.

Mvh Jens

Fra : Peter G.

Dato : 23-08-02 20:34

Jens Juul <x-mas@net.dialog.dk> wrote...
> Hej Gruppe
>
> Måke er dette ikke det rigtige sted - men jeg prøver. Vi overvejer at
> købe et hus af et dødsbo og tænker hvor meget det er normalt at
> ansvarsfraskrivelsen trækker prisen ned.

Jeg tror du kan få et mere kvalificeret svar i dk.bolig.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
"Spampal" filter for August to date: 100 % False positives: 0 %

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 23-08-02 20:47

Jens Juul wrote:

> Måke er dette ikke det rigtige sted - men jeg prøver. Vi overvejer at
> købe et hus af et dødsbo og tænker hvor meget det er normalt at
> ansvarsfraskrivelsen trækker prisen ned.

Der er intet der er normalt, så i må få en tilstandsrapport,
og sikre jer, at forsikringen dækker.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.