Vis kun egen adresse i 'Til:'
Fra : Dan Gudbergsen

Dato : 06-01-01 15:55

Hej Alle.

Er det muligt at sende mail til flere personer i en gruppe, så den enkelte
modtager kun får deres egen adresse oplyst i 'til feltet', og ikke alle de
andre personer som får denne mail.?

Jeg bruger Outlook Express og Outlook 2000.
Eller er der andre mailprogrammer der kan opfylde mit ønske.?

Mvh
Dan

mIN cAPS lOCK eR gÅET i sTYKKER.......

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 06-01-01 17:55

Dan Gudbergsen <gudbergs@post1.tele.dk> skrev...
> Er det muligt at sende mail til flere personer i en gruppe, så den enkelte
> modtager kun får deres egen adresse oplyst i 'til feltet', og ikke alle de
> andre personer som får denne mail.?

Ja du kan bruge BCC, søg efter det i hjælpefilen til de to programmer.
Men det er noget med vis alle brevhoveder.
--
Mvh. Morten
http://miljokemi.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-01-01 19:19

Morten Bjergstrøm skrev:

>Ja du kan bruge BCC, søg efter det i hjælpefilen til de to programmer.
>Men det er noget med vis alle brevhoveder.

Det viser jo ikke den enkeltes modtager i Til/To-feltet, men gør bare
alle adresser usynlige.

[Personligt vil jeg hellere have jeg kan se hvilken adresse den er
sendt til i Til-feltet].
--
venligst
/Lasse

Tjen lidt lommepenge og få flere besøgende på din hjemmeside...
http://tjenpenge.com/

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 06-01-01 21:59

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev...
> Det viser jo ikke den enkeltes modtager i Til/To-feltet, men gør bare
> alle adresser usynlige.

Det har du da ret i. Jeg læste ikke Dans indlæg godt nok.